The small Petersson family
Lilla familjen Petersson.

Icecream boat, let´s take a break!!
Glassbåten lockade och då kan man ju passa på att stå upp och äta, kanske fläktar det lite?!

On a hot day today. Almost windless
En varm dag idag. Så gott som vindstilla

We went home 4:30 pm because Alva wanted to swim with everyone.
Vi åkte hem 16.30 för Alva ville ju bada med alla.
Björn lagade god middag som vi åt på Tom och Elins altan

For dessert there was ice cream. A happy Alva sat still unusually long
Till efterrätt var det glass. En lycklig Alva satt still ovanligt länge. Solbränd i armhålan??
Det är kanonbra när stranden ligger nära (med bil) och campingen har ett fint poolområde. Det är ca 5 kilometer till stränderna vi vid L´Escalet. Då kan den som vill vara hemma ändå njuta av dagen med bad och sol stanna vid campingen och de andra kan komma hem utan att avbrottet tar för lång tid av dagen.







