
Frukosten åt vi i solens sken

Sen var det dags för dagens promenad

När vi kom ner till stranden beslöt vi oss för att stanna.

På med badkläder och ut med strand filtar och sen hann vi i stort sett bara landa så gömde sig g solen bakom mörka moln. Det blev kallt.

På med kläder och packa ihop för vidare promenad.

Vi gick på den karga marken runt udden och fascinerades av vågornas vilda leverne

Vi passerade en biluthyrningsfirma och bokade en bil för morgondagen. Så var det lagom att sätta sig vid lunchbordet.

Efter lunchen la vi oss vid poolen och lyssnade på var sin bok

Lite mer TV-serie i väntan på middagen.

Kolla trädet, sååå många oliver
