Paris 2007

Första tjejresan. Två resenärer som aldrig rest ensamma tillsammans, hur ska det gå? detta blir en spännande resa.

Göteborg – Paris 27/10 kl 14.55   Paris – Göteborg 30/10 kl 11.55

 

Vi bodde på Ibis Budget Saint Maurice, som då hette Etap. Det låg i ett lugnt område ganska långt ut.

 

Rulla till toppen