Spanien 2015
Vi fick chansen att åka med Mats och Lise-Lotte till Spanien och en sådan chans vill man inte missa!Det ska […]
Vi fick chansen att åka med Mats och Lise-Lotte till Spanien och en sådan chans vill man inte missa!Det ska […]
Vi har sovit fantastiskt gott från 22.30 till 08.20, när hände det sist?! Frukost i lugn och ro. Sen lite
Morgonslappt på rummet.Sovmorgon varje dag, så skönt. Läsa lite nyheter, spela wordfeud och kanske kolla bostäder på hemnet. Frukost klockan
Idag verkar Yr.no ha rätt Vi åkte till Gibraltar, bra väder för utflykt sämre för utsikt Man har en fantastisk
Molnen på morgonen luckrades upp och klockan 11 var det molnfritt västerut. Det blir en dag på stranden… Vågorna var
Jag tror inte de har rätt idag heller. Det är redan varmare. Nu är det dax för frukost och dagens
God morgon världen. Det blir en varm dag idag. 30° vid huset. Natten hade en del besök av mygg, ganska
Vi gjorde en repris från igår, den lilla stranden närmast Gibraltar. Man ser klipporna väl idag. Strandnöje
Inte mycket semester kvar nu, men en härligt trevlig frukost väntar. Mats körde oss till flygplatsen Sämre väder?? Nja det